FÀCIL

Ep

2014

Autoproducció

 

Música : Natxo Alonso & Alícia Calzada
Lletres : Natxo Alonso
Natxo Alonso : Guitarres i programació de bateries
Alícia Calzada : Veu
Pau Sánchez : Baix
Producció : Natxo Alonso
Disseny gràfic :GTRLooks 

 

FÀCIL 

És tan fàcil veure-ho tot clar
És tan fàcil quan ho expliques tu
I és que em costa fer les coses si no hi ets
I és que em costa no tinc ganes no tinc temps
Passo el dia vaig voltant
Un munt de coses i ja està
Tot a mitges res en clar
Avorrit ho deixo estar
És tan fàcil perdre el temps
És tan fàcil proposar-me coses i no fer
I és que em costa em perdo en els detalls
I és que em costa s’acaba el dia i no res
Passo el dia...
És tan fàcil quan m’ho dius ho veig tot clar
És tan fàcil quan tu hi ets
És tan fàcil i és que tot em sembla bé
I un altre cop demà, demà ho faré


NO VULL RES DE TU 

Ja no se qui ets
Ha passat el temps i avui no et reconec
Em fa por
No sóc jo
T’he donat tot el que sóc
Cada cop més lluny, cada cop més lluny
Digam-ho tu
Diga’m com ho puc fer
M’has oblidat al teu costat
Ja no queda res de mi
No vull viure cada segon en un món que és només teu
Em necessito a mi
No vull res de tu
Sé molt bé que com més lluny seré podré ser jo
No hauré de fingir per res
Tornar a ser lliure
Vull tornar a viure
Sentir que surt el sol al mati
Tornar a ser lliure
Vull tornar a viure
Deixar enrere aquesta foscor
Sé molt bé que...
No vull res, no vull res, no vull res de tu
Podré ser jo, podré ser jo
No hauré de fingir per res, no hauré de fingir per res
Sentir que surt el sol al matí, sentir que surt el sol al matí
No vull res de tu


DEPÈN DE TU 


Si es torna fosc
S'esvaeixen els somnis
Et preguntes com es que s'han allunyat
I és sempre que hi creiem
Cada cop que ho intentem
Ets més a prop de fer-ho teu
Depèn de tu tant com puguis fer
Abans no deixis de creure ets a temps
Ara tria un mot que només tu i jo sabrem
Quelcom nou mai sentit abans
Saps que quan els somnis es fan realitat
És quan et sents més viu que mai
Depèn de tu tant com puguis fer
Abans no deixis de creure ets a temps
I amb el temps sabrem si tenim el que ha de ser
Quan ho dones per fet et torna des de dins
Tot té una raó, cada paraula cada gest
Ningú et pot prendre el teu desig
Depèn de tu tant com puguis fer
Abans no deixis de creure ets a temps